Thursday, September 26, 2013

Ya Allah..bantulah supaya hamba lebih rajin bersedekah..kerana Allah s.w.t

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Terima Kasih ya Allah kerana memperkenan doa saya-Ahmad Tarmizi bin Mohktar layak bergraduat bulan November 2013...

Hari ini saya~hamba Allah yang lemah~berasa sangat kedekut..

Jelas..hati ini masih takut untuk bersedekah....

Mengapa?

Sedangkan Allah s.w.t dah berjanji pulangan sebanyak 7 kali ganda bagi setiap 1 kali sedekah dari hambaNya.......

Jelas..hati saya~hamba Allah yang lemah~masih cintakan dunia...masih takut bersedekah..........


Saya percaya Kalian Generasi Selepas Diri yang HEBAT..tidak seperti saya~hamba Allah yang lemah~akan rajin bersedekah...kerana itu Kalian..HEBAT..........

Insya-Allah.........................................................................................................

amin.

0 comments:

Post a Comment