Wednesday, September 25, 2013

Mimpi digigit anjing hitam di pergelangan tangan...

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Terima kasih ya Allah kerana memperkenan doa saya-Ahmad Tarmizi b.Mohktar layak bergraduat bulan November 2013...

Hari ini bermimpi..mimpi dikejar anjing hitam dan digigit di pergelangan tangan...sakit..bila bangun..sakitnya seakan-akan masih terasa...

Mungkin disebabkan saya~hamba Allah yang lemah~ini tidur dari Zuhur hingga hampir waktu Asar....mujur  dikejutkan dengan mimpi tersebut.............

Tetapi..saya~hamba Allah yang lemah~bila tersedar daripada mimpi digigit  anjing tersebut..hanya beralih tempat tidur dan terus menyambung tidur semula....

Tidur sehingga telah masuk waktu Asar........

Tidur itu perlu.tetapi saya rasa seperti diri sentiasa tewas dengan godaan tidur yang terlampau waktu siang hari sehingga menyebabkan masa menjadi tidak mencukupi untuk saya~kita diberi masa yang sama-24 jam setiap hari dalam hidup.......................................................

Saya~hamba Allah yang lemah~percaya Kalian Generasi Selepas Diri yang HEBAT ini pasti sentiasa memanfaatkan masa..kerana itu Kalian-HEBAT......


insya-Allah..............................................................................................................

amin.


0 comments:

Post a Comment