Sunday, September 22, 2013

Jom solat dhuha..saya tidak mampu melakukannya berterusan tetapi yang kadang-kadang dilakukan ini pun Allah bagi nikmatnya...............

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Terima kasih ya Allah kerana memperkenan doa saya-Ahmad Tarmizi b.Mohktar layak bergraduat bulan November 2013...

Hari "post" ini ditulis, Allah s.w.t telah memberi saya~hamba Allah yang lemah ini untuk melakukan sembahyang sunat dhuha.....syukur kepada Allah.....

Saya dapat berniaga di pasar borong seorang diri tanpa ditemani emak..

Saya dapat menghadiri majlis kesyukuran Noor Aiman..

Saya dapat makan dan minum...

Saya dapat mesin kelapa untuk tempahan...

Saya dapat jumpa kawan lama-Boboy dan Mazwan...

Saya dapat bernafas

Saya dapat bercakap

Saya dapat menulis

Saya dapat pergi dan balik kenduri dengan selamat..

Saya dapat mengelakkan diri daripada rasa rendah diri

Saya dapat beli bateri jam-pentingnya menghargai masa...

Saya dapat tengok cerita komedi untuk menghiburkan hati.....

Saya~hamba Allah yang lemah ini rasa telah banyak nikmat yang Allah bagi kepada saya dan pastinya kepada semua yang membaca secara sengaja atau tidak "post" ini...tidak terhitung..tidak sedar..saya percaya Kalian Generasi Selepas Diri yang HEBAT diberi oleh Allah pelbagai rezeki dan nikmat...kerana kalian bersyukur dan kerana itu kalian HEBAT,

insya-Allah..........................................................................................................................................

amin.

0 comments:

Post a Comment