Monday, September 2, 2013

Hari ini dengan Emak

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Hari ini..

Mak tolong hantar buku "report" Latihan Industri ke Kolej Komuniti..Mak jalan kaki sahaja..sebab saya~hamba Allah yang lemah malu nak jumpa penyelia organisasi...

Mak teman betulkan kad bank Maybank yang dah rosak sampai tertidur menunggu giliran saya~hamba Allah yang lemah....

Mak teman dan bagi duit beli telefon bimbit baru untuk saya~hamba Allah yang lemah...............

Mak bagi kerepek...lepas balik daripada baca nazam..........

Mak......terima kasih...............jasa mak tidak dapat anak Mak ini nak balas.....moga-moga Mak -ditempatkan di syurga bersama-sama orang yang beriman......amin.

Tapi saya...terus naik marah bila teman mak berpusing-pusing di Masjid Al-Azim....

Saya harap dan percaya kalian~Generasi Selepas Diri yang Hebat tidak seperti saya....kerana kalian~Generasi Selepas Diri yang Hebat pasti sayang emak kalian dan tidak akan menyusahkan emak kalian.insya-Allah.....amin.

0 comments:

Post a Comment