Wednesday, November 9, 2011

Cikgu Matematik yg hebat

As-salam....

Lama x update blog,hampir 4 bulan lamanya... xpe2 moga2 lpas nie,saya akan lebih merajinkan diri menulis di blog nie...doa2kan..... :)

Baru sahaja lepas habis membaca kisah sebuah kejayaan Cikgu Matematik yang menang anugerah kaedah pembelajaran e-learning terbaik dalam akhbar metro.... tahniah untuk Cikgu Hafiz...

Lantas,terus sahaja saya buka laman blog beliau-apisxkisah.blogspot...ada saya senaraikan blog insan hebat ini di ruangan blog rujukan...

Terpegun saya ketika membaca blog beliau ini walaupun ditulis dalam bahasa Inggeris namun ianya Inggeris yang mudah difahami semua...

Blog ini menceritakan tentang kaedah pembelajaran yang beliau gunakan semasa di dalam kelas,serta idea dan pemikiran beliau terhadap dunia pedidikan... tidak sedar masa berlalu......

Blog beliau ini juga telah dijadikan sebuah buku....insya-Allah....akan saya cuba cari dan beli di MPH....

Lawatilah blog beliau...seorang guru Matematik yang hebat..... congratulations...tahniah...untuk beliau....semoga terus berjaya...amin :)

Lawati.... blog beliau

0 comments:

Post a Comment